Många steg blir det

Jippie! Idag har vi kommit upp i över 20 000 steg. Det sporrar verkligen när man har stegräknaren på. I fredags så kom jag över 19 000 steg och det var första gången det var så mycket men idag så blev det som sagt ännu mer..


Men det blir inget jobb för mig i morgon... Joakim sa i morse att han börjar känna sig dålig med halsont o förkylning. Han gick ändå till skolan utan tjafs. Nu när vi kollade på Ullared så hade han ont i halsen o kände sig inte pigg. Började bli varm också. Så det blir att vabba. Han får ju alltid feber när han e förkyld eller sjuk på annat sätt. Vet inte varför men kanske extra känslig. Han hade ju dubbelsidig lunginflammation innan han var 1 år, kanske har något med saken att göra.
Det blir till att spendera morgondagen i soffan o se på film eller liknande...

Tidigare på kvällen, när Lina o jag var ute med Enzo. Då bad jag honom söka efter en pinne. Han gillar att hoppa runt med en pinne i munnen, kasta upp pinnen o sen ta den igen. Då tar hans "mamma" självklart fram en pinne till sin lilla prins. Det enda problemet som jag såg det var att Lina inte nöjer sig med en liten pinne utan tar ett helt jäkla träd o ger till honom. Klart han ska ha det största o bästa!!!! Ha ha
Jag skrattade som fan när han lekte med den lilla pinnen..


Usch, jag börjat själv känna mig förkyld. Lika bra att hoppa i säng. Jag som har hela sängen för mig själv i natt. Kommer sova som en prinsessa! Inga snarkningar som stör min skönhetssömn.
God natt!
1 Storasyster:

skriven

Åå härligt med många steg, men mindre härligt för Jocke... Du kanske kan sitta på balkongen medan han ser film ;)
<3

Kommentera här: