Ja ha ja....

Tur att jag har min duktiga dotter som uppdaterar även min blogg. Tack för det!
Vi åt ju som Lina skrev Kina mat till lunch i onsdags. Hur gott som helst.

Torsdag så var det jobb igen. Självklart med vikarie,,, men dagen gick ganska fort ändå. Idag var den lite segare jobb-mässigt. Slutade iallafall tidigt idag. Jag la mig och läste när jag kom hem. Härligt!

Jag fick sällskap hem av Jesper. Han slutade innan mig och ringde o kolla om vi skulle promenera tillsammans och det tackar jag ju inte nej till. Lite ensamtid med killen som fyller 13 i morgon, Lovely.

Thomas lagade maten och Lina hjälpte till medans jag vilade. Jag har det såå lyxigt ibland..

Jättegott! Potatisgratäng, kött, kyckling, bea, grönsaker o fetaost. Kan inye bli bättre. Jag har det även till lunch i morgon....
Vi har kollat på kristallengalan på tv tillsammans. Var väl inte något speciellt men vi umgicks o pratade lite iallafall.
I morgon blir det tjej-kväll hos syrran. Lina o Tina hämtar mig efter jobbet o sen till Jessica. Det blir nog både roligt och trevligt. Synd bara att jag jobbar på söndagen, annars hade vi nog sovit kvar. Jaja inget att göra något åt. Blir kul ändå.

Ett inlägg i metro som jag tyckte var ganska träffande.
Nu är det dags att stänga de små blå och sova så jag är pigg och glad i morgon.
Just det. Såg en valp på blocket som var så gullig. Blandning mellan bishon havanes/papillon/cavalier. En svart/brun med lite vitt på bröstet. Den hette Börje. Ha ha
Den skulle jag helt klart köpa om jag haft tid och pengar!! Klockrent!!
God natt o dröm sött.
Dagen idag har jag mått jättebra och jag är så glad o tacksam över allt i mitt liv.
Känns skönt att ha dessa dagar också som tyvärr inte är lika vanliga som de andra....


Kommentera här: