Sista sommardagen, nu börjar hösten

Igår så hade vi en underbar tjej-kväll. Mycket diskussioner och skratt och en väldig massa godsaker att smaska på.

Tre söta tjejer i början av kvällen.

Försökte få med alla godsaker på bordet medans damerna poserade för en selfie.

Lite senare under kvällen när några bytt plats o samtalen flödade.

Min kära dotter visade upp sin finaste sura min.
Det var jättetrevligt att umgås med alla mysiga tjejer. Morsan var också med men som vanligt så fastnade hon inte på kort.
Nu e det dags för att göra ordning mig för jobbet. Lite trött då det inte blivit så många timmar sömn. Men efter idag så har jag 3 lediga dagar på raken, härligt härligt.
Ha en underbar dag, det tänker jag se till att ha!!



1 Syrran:

skriven

Underbart att ses! Synd att vi inte gör såna här tjejkvällar oftare!

<3

Kommentera här: