Sängdags

Nu har jag krypit ner i sängen och ska slö-titta lite på tv. 
Jag börjar jobba kl 7 i morgon bitti så det behövs ju lite sömn innan...
Vi åt en toast med tyresö-röra för någon timme sen och sen även glass o bär...
Riktigt svullat.. 
Enzo har fått lite lugnande tabletter som verkat fungera bra. Han var ganska lugn innan allt brakade lös men jag tror det var bra med tabletterna så han slipper stressa upp sig. Förra året var han ett nervvrak och det var så jäkla synd om honom.
Det smäller som sjutton utanför och klockan är inte ens 23... 
Usch jag börjar få ont i halsen... hoppas det
inte blir värre. Jag har jobb nu 4 dagar framåt och sen 1 ledig dag sen 4 dagar jobb igen för att sen va ledig 2. Jobbigt.

Barnen fick sina nyårspresenter och var nöjda. Lina hade också köpt till dem. Snäll tjej! 
1 Syrran:

skriven

God fortsättning på 2015 och härligt att ni tog det lugnt.. Synd om dig som jobbar idag... (själv jobbar jag imorrn, men har en lugn dag idag)
Det är underbart att vi nu har ett helt nytt år framför oss och ett helt oskrivet blad!
Puss

Svar:
Liselotte

2 Jessica :

skriven

låter som ni hade det mysigt!
Ser fram emot att träffa dig snart!!
Men inte lika mycket om du blir sjuk 😉 ha ha ha

Kram

Svar:
Liselotte

Kommentera här: