Snart nytt år

Igår så var Thomas, Lina och jag ute och åkte lite. Ryggen kändes lite bättre igår och i dag har det bara huggit till lite då o då. Vilket känns bra. Går åt rätt håll.
Idag var jag upp till centrum efter jobbet. Kollade på en kokbok av Ulrika Davidsson. Det är hon som gjort flera böcker om bla lchf. Den här boken handlar om att få hela familjen att äta rätt o bra mat. Tror den hette något med familj o 30 dagar. Jag ska köpa den iallafall. Kollade lite på nätet och priserna varierar ganska kraftigt. Vi måste verkligen ändra våra vanor. Det som är svårt är ju att vi först är 8 personer som ska  äta och sen 3 st som ska ha matlåda.. Kostar ganska mycket men jag tänkte försöka köra med frysta grönsaker så mkt som möjligt. Får återkomma när jag köpt boken. ★
Ja idag så var vi inne hela dagen då hissen på  jobbet var trasig. Det var också lite för kallt för att kunna njuta ute också. Får se hur det blir i morgon.


Kommentera här: