Attans

Jag glömde sätta på mig stegräknaren i morse. Jag som varit så duktig de senaste dagarna o blivit sporrad över hur många steg det blivit. Jag var lite trött, eller är fortfarande trött, men jag får komma ihåg den i morgon istället.
Igår blev det lite mer än 11000 steg, lite mindre än föregående dagar men ändå bra tycker jag.

Thomas kom hem från Gävle igår eftermiddag. Han hämtade mig från jobbet. Bra att man hann prata ikapp sig innan vi kom hem. Det e ju småsaker som man vill diskutera eller berätta som man inte riktigt hinner när alla barn e hemma.

M&P hade bröllopsdag igår så vi var förbi o firade dem med en blomma. Tänk att de varit gifta i 49 år. Inte klokt att de orkat me varandra fast de har ju iochförsig vuxit ihop då. Det blir ju så att de känner varandra utan o innan o har accepterat varandras ovanor o vanor.


Jag slutar tidigt idag o har tänkt att jag ska slänga mig i sängen när jag kommer hem men troligen så är man uppe i varv då så jag börjar plocka o fixa så fort man kommer innanför dörren hemma.
Jag vill vara pigg men det e jag inte. Hoppas det blir lite bättre när våren kommer o det är ljusare ute. Vill ju ha energi till allt som jag vill göra. Hålla på med plantering av grönsaker, blommor, vara ute i naturen, umgås med barnen, fotografera, måla och mycket mycket mer...
Jag har hoppet o tron på att det snart kommer till mig!!!!


1 Världens bästa ANETTE:

skriven

Du är så duktig med stegräknaren och alla steg du kommer upp i... Way to go girl!! <3
Jag håller med dig om att plantera lite växter/örter/fröer och att det verkligen börjar bli lite vår i luften!
Vi får se om vi får se några mer vårtecken i helgen!
Jupp, morsan o farsan har nog vuxit ihop under denna tid och känner varandra väl, de är nästan så att de kan fnissa eller fylla i varandras kommentarer hehe

PUSSPUSS

Kommentera här: