Promenad på dagordningen

Både igår o idag har det varit mycket promenerande. Jag har haft stegräknare på mig o båda dagarna har jag kommit upp över 14000 steg. Det känns väldigt skönt.
Idag gick vi till Haninge o kollade lite, käkade lite lunch o gick sen hem igen.


Jag har länge letat efter nya te-muggar. Har kollat i varje affär vi varit i, både dyra o billiga men inte hittat några förrän idag... Lina o jag gick in på Öb o skulle köpa deo till killarna. Då hittar jag dessa söta, perfekta muggar för endast 9 kr/st. Jag köpte 4 st. Synd att de bara fanns i en färg annars hade jag köpt fler..


Killarna var duktiga o dammsög här hemma idag o hängde tvätten medans jag var på vift. Så det blev klippning för både Jonas o Jesper. Joakim var ute med en kompis o blev jättebesviken över att jag inte hann klippa honom idag. Jag har lovat o fixa det i morgon, hoppas jag kommer ihåg innan det blir så sent på kvällen att jag inte orkar.

Jesper o Joakim ska gå o bada i morgon med 2 kompisar. Det känns skönt att de gör något kul.

Jesper o jag har även rensat ut deras kläder som de vuxit ur. Frågan är om brorsan vill ha dem till sina grabbar eller om de inte gillar begagnat. Har frågat via snapchat men inte fått ngt svar än. Det är fina kläder som vi fått från Micke o Viktor, dyra kläder, men men det får annars bli myrorna som får dem.

I morgon kommer Thomas hem. Kul att vi ska ha fiskpinnar till middag o verkligen fira hans hemkomst. he he





Lina o Enzo hade roligt i garderoben idag.



1 Världens bästa ANETTE:

skriven

Ååå vad duktig du är! Många steg, grabbarna fixat o du klippt dem :)
Jättefina te-koppar o jättefina blommor! Enya o jag kanske ska komma o äta lite fiskpinnar hos er idag innan vi ska till morsan o farsan hehe (skoja bara)
Ha en underbar dag tills vi ses ikväll!
PUSSPUSS

Kommentera här: