Härlig fredag

I morse blev Lina o jag hämtade av Anette för att sen hämta Jessica. Självklart var alla hundarna med. Vi åkte till en outlet på gärdet o kolla lite. Köpte en födelsedagspresent till morsan o en lampa till Lina. Mysig o rolig affär. Hade jag haft mer pengar så hade jag köpt de fina påslakan som de hade..

Sen drog vi på oss termobyxorna o gick till en stor hundgård. Den var jättefin men bara en hund till förutom våra, men de lekte hejvilt.



Blev en sen lunch, donken... Hur länge sen som helst jag åt ngt därifrån. Mumsigt.



Fikade hos Jessica o drog några tarotkort/änglakort.


Fick då kort som sa att alla svårigheter som nu varit, lättar o nu kommer det flyta på mycket bättre. Låter härligt!!

Fick detta fina hjärta av Jessica. Den passar mig, jag är ju en riktig drömmare..
Thomas lagade jättegod mat idag. Festade till det med potatisgratäng o schnitzel. Yummy....
Jag var helt slut innan maten, Enzo likaså.



Kommentera här: