Jag är så lycklig, jag är så lycklig..

Idag så kunde jag promenera utan att halta o ha ont. Visst kom det en körare som gjorde att jag stanna upp men det fick över fort. Jag hade förjäkla ont o morse när jag var uppe med ungarna. Då kändes det som att jag aldrig kommer bli smärtfri..
Därför är jag så glad att jag nästan bara har värk när jag ändrar från sitta/stå/ligga o lite vid gymnastikövningarna.

Snön yrde här på förmiddagen. Jag föreslog för Lina att vi skulle ta en lika lång promenad idag, som vi gjorde igår, men hon var inte med på noterna alls..... fattar inte varför.. ;D

Anette o Enya kom förbi på eftermiddagen o fika. Lina baka kladdkakemuffins som vi smaska på.
I morgon ska vi få följa med till ngn affär som hade rea i stan o sen ut med hundarna i skogen. Jessica o Dexter skulle också med. Det blir roligt. Gäller bara att klä sig varmt eftersom det visst ska bli snöstorm.

Tog lite bilder på mina orkidéer. De ser ganska häftiga ut i närbild, speciellt den blåa.




















Kommentera här: