Lördag kväll

Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet. Ligger nerbäddad i sängen och ser på tv. Vi har haft en jättehärlig kväll tillsammans med morsan o farsan.

Jag åt kyckling souvlaki och Thomas åt lammkotletter.

Maten var okej. Det var lite för mycket olika smaker bara. Vi delade på två olika förrätter som jag inte hann fota för vi var så glupska. Författarna var otroligt goda. Den ena var filodeg med ost o skinka och den andra var friterade inbakade räkor med tzatziki. Såååå gott!!

Blev en ljuvlig chokladtårta med grädde o hallonsås som jag och Thomas åt. Morsan tog creme caramell o farsan glass med bär.

Synd på morsans efterrätt, den smakade ingenting så hon fick lite av min hallonsås för att få lite smak.

Vi tog sen en cider på ett ställe nära hotellet och satt och prata lite.


En härlig dag med nära och kära. Barnen hade det bra hemma också. Jag prata med Lina tidigare idag. Tur att jag har så duktiga barn som fixar och donar hemma tillsammans.

Nu blir det riktig nostalgi. Bodyguard går på tv:n....... Men jag kommer väl somna snart, känner mig lite trött. :)



1 Anette:

skriven

Härliga bilder!
Vilken tur ni hade med god mat och trevligt sällskap!
PUSS

Kommentera här: