Snö igen

I morse när jag skulle till jobbet så snöade det. Så där fint singlade flingorna ner, som man vill att det ska göra på julafton. Jag blev inte alltför glad men det var bara att ta på sig vinterjackan igen. Jag fick skjuts så jag behövde inte frysa på morgonen men det gjorde jag när jag gick hem istället.
Ännu en jobbdag med vikarie. Timmarna var lite långa idag men det gick ändå.
Jag fick en jättefin orkidé av min man. Vi har idag varit gifta i 14 år. Jäklar vad det gått fort. Jag kommer ihåg att det var varmt ute o vi promenerade hem från nämndehuset. Jag höll i min brudbukett o vi hade bara tunna kavajer på oss. Vi blev också väldigt överraskade att familjen hade tagit med våra barn så att alla var med. Roligt!!!




Vi köpte en fryst almondo tårta som vi fikade o firade vår dag med.
Lina o jag har nyss kommit in efter ha tagit ut monstret på promenad. Det var ruskigt kallt ute... Jag längtar efter vår, sol, värme som jag hoppas kommer snart...


Kommentera här: