Vårsol

Igår var en underbar dag som spenderades tillsammans med underbara människor. Vi var på harmonimässan. Första gången för mig där o det var jätteroligt. De har pratat så mycket om en annorlunda trumresa så det provade vi på. Jag hade svårt att koppla bort allt runtomkring men jag försökte slappna av så mycket som möjligt iallafall. Hon sa sen att hon såg två fyrkanter som när de kom nära så suddades kanterna ut, så det blev en större fyrkant. Att flera pusselbitar tillsammans bildar en helhet. Vet inte riktigt vad som menas med det men jag gillar ju struktur o ordning. Det var en intressant upplevelse!

Jag hade huvudvärk när jag kom hem, som de senaste dagarna. La mig o vila medans Thomas fixa mat. Sen var kvällen väldigt lugn.

Idag vaknade jag med huvudvärk som har legat molande under hela dagen....inte så skönt.
Thomas o jag åkte iväg på morgonen för att fixa presenter. Herregud! Vi har varit i varenda jäkla affär känns det som och inte hittat ett jäkla skit. Jo vi köpte hundmat!! Jag tror inte någon vill ha det i present liksom.
Lina hade fixat o gjort fint på balkongen när vi kom hem. Skönt, då kan vi börja använda den o jag kan snart börja plantera. Det ska ju vara kallt på nätterna de närmaste dagarna så jag vågar inte plantera än. Kanske till nästa helg..



Känner mig lite trött o less på att pengarna aldrig räcker till. Det finns så mycket som jag vill göra o handla men men jag får fortsätta drömma. Jag väntar på värsta vinsten!!


Tänkte igår kväll att jag ska försöka mig på att jogga. Men då är det stora problemet var jag ska kunna göra det osedd. Sen vet jag inte heller hur många bh:ar jag måste ha på mig för att inte få ont... Men jag måste faan göra något för att slippa vara så tjock som jag är. Mår inte bra av det. Jag har ju förresten inga skor heller, bara ett par som är för stora.... Det flyter verkligen på som smort det här.. Jaja får se Om jag kommer igång eller inte. Jag köpte förresten en kortlek med orakel/änglakort. Den var jättefin. Ska bekanta mig lite mer med den senare. Jag orkade inte igår...


1 Bästa Anette:

skriven

<3 önskar dig allt i världen kära syster!!

Kommentera här: