Galna hundar

Nu håller Enzo o Zimba på och leker. De river nästan hela vardagsrummet, de är ju inte så små!!
Idag hade jag migrän när jag kom hem från jobbet. Inte så skönt! Thomas hämtade mig så jag slapp promenera. Tack för det!!! Jag la mig å vila medan Thomas lagade maten.

Thomas, Pontus o Jonas är på match o resten av gänget spelar data eller ser på tv. Jag ska strax lägga mig och läsa...
Just det. Jag fick en present av min käre man idag. En ny mp3-spelare!! Min gick ju sönder för några veckor sen och jag tycker inte jag haft råd att köpa en ny. Jätteroligt! Men jag får fixa med den i helgen när jag e ledig. Ladda ner lite musik o ljudböcker..


I morgon så jobbar både Thomas och jag. Barnen e ju lediga och klarar sig själva som tur e. Men jag bävar lite för hur det kommer se ut här hemma när jag kommer hem. Blir väl till att kavla upp ärmarna o fortsätta jobba men en gång då..


Jag hoppas att migränen är borta till i morgon. Jobbar med en vikarie som pratar otroligt mycket. Idag så tror jag hon var tyst i max 10 min på de 8 timmar vi jobbade ihop... Lite jobbigt! En trevlig o bra tjej, men lite för snacksalig.

Igår var jag även o tog bort spiralen. Hade haft den i nästan 9 år...... Så nu ska vi se OM jag får lika kraftig blödning igen och om kroppen fungerar som den ska. Det är inte säkert att det blir lika som förut, förhoppningsvis inte.
Nu ska jag lägga mig, är helt slut!! Puss o kram hela dan!!


1 Storasyster:

skriven

Ååå jättefina bilder och jättehärligt att se dig!
Hoppas allt är bra nu och inga blödningar eller jobbiga pratkvarnar..
Ha en underbar ledighet och passa på att njut av tillvaron, även om det regnar

<3 PUSS

Kommentera här: