Mulet o kallt

Igår kväll så var jag irriterad o ville inte vara hemma. Thomas o jag åkte till Anette o Mats o kollade in deras lilla Sigrid.


Jessica, grabbarna o Dexter var också där. Vi fikade o pratade lite.


Idag så var det då jobbdag igen. Vi hade även en tjej på intro. Dagen gick långsamt tycker jag men till slut så var klockan ändå 15 och jag kunde gå till torget o handla lite...


Vi hade bestämt att till middag så skulle vi grilla korv på baksidan. Då går solen i moln o det blir kallt... Jag fick lov att klä på mig både långbyxor o tjocktröja. Det var mysigt men hade varit mysigare om det varit varmt o soligt istället. Joakim hade en kompis hemma, Felicia, o Jesper hade 2 kompisar, Max o Nikhil med sig. Så det blev korv till alla. Jonas o Pontus ville absolut inte vara med så de lagade mat inne.



Grillmästaren Thomas.



Tobias kom ut men gick in ganska snabbt för han frös.


Massa godingar....


Lite Cola zero som pricken över i.


Jesper som underhåller Enzo the monster.....

Vi gick in o käkade jordgubbarna. Lina hade bakat kladdkakemuffins som tillbehör.. Mums!!!!







1 Kära syster:

skriven

Ååå vad mysigt det ser ut!
Tack för trevlig lunch-sällis idag
<3

Kommentera här: