Full fart!!

Dagen började hos en ny sjukgymnast. Fabian. Han verkar jättebra och han böjde, klämde och undersökte min höft o ben. Fick flera nya övningar och jag ska tillbaka nästa vecka för att se att jag gör övningarna rätt.

Efter det så gick jag till mamma och klippte henne. Lina kom också dit. Sen tog vi en promenad till centrum. Morsan ville inte käka lunch med oss så hon gick hem igen medan Lina o jag åt på subway.


Vi strosade runt och kollade efter presenter till Elin o Minja. Tror nog vi fick tag i fina saker, iallafall enligt oss....
På vägen hem så svängde vi förbi port 73 och kollade läget där. Sen blev det även en promenad ner till eurostore. Synd att jag inte hade stegräknare på mig. he he he

Både Lina o jag inhandlade nya jumpaskor. Härligt härligt..

Köpte en ny handkräm här om dagen. Den verkar bra, hoppas den är det.
Jesper o jag fixade även vår halloween pumpa i förrgår. Vi började i förtid men spelar roll, vi hade roligt och den blev fin. Den håller ju bara i några dagar så får se om den håller till fredag.

I morgon ska jag träffa företagsläkaren. Blir spännande att se vad som händer där och vad hen säger.
Sen är det tandläkaren med Joakim på eftermiddagen.
Efter det så är det kalas för Elin o Minja. Så en fullspäckad dag igen.

Ha ha spelar ingen roll om man är ledig eller ej. Det är fullt upp ändå!





1 Syrran:

skriven

Hoppas du mår bättre nu och att vi ses ikväll <3

Kommentera här: