Trött

Usch. Idag är en riktig usch dag.
Jag ville verkligen inte gå upp i morse. Nä jag hade gärna spenderat hela min dag i sängen. Läst, sett på tv och sovit... det hade varit underbart..


Jag tror förresten att jag har ngn slags pms. Ca en gång i månaden får jag stora bull-finnar som gör skitont, humöret är uselt och jag mår verkligen dåligt (deprimerad), samt har migrän.
Funderar på om dessa problem skulle elimineras om livmodern tas bort.. Jaja ska kolla runt på nätet och se om jag hittar ngt om detta..... När jag får tid!!!!!


Igår firade vi tjejerna som fyllde 8 år. Det bjöds på mumsig smörgåstårta!




Nu är det en tur med hunden som gäller sen ska jag krypa ner i sängen för jag är helt slut.

1 Syrran:

skriven

Inge bra att du mår dåligt! Ring Wille o säg till 😀
Härliga bilder du lagt upp 💗

Kommentera här: