Stormvindar

Idag har det verkligen blåst ute. Nästan så man blåst bort. Det var som tur varma vindar så man behövde inte så tjocka kläder på.

Jaaa. Idag når jag kom hem från jobbet så la jag mig o vila. Somnade såklart!! Lina o Thomas fixade med middagen, så när jag vaknade så var det bara att sätta sig vid dukat bord. Tänk vilken lyx jag har.

Lina hade fixat förrätt. Toast med Tyresöröra o tomat. Smaskens!

Thomas fixade huvudrätten. Pommes, fläskfilé, vitlöksfrästa champinjoner, beasås, mangoraja och grönsaker. Jättegott!
Som tur var hade vi ingen efterrätt. Det var tillräckligt ändå...

Det här lilla monstret busade i min säng. Snygg bild på Morgankudden uppochner i bakgrunden.. he he he

Lina och jag tog en promenad med Enzo innan det blev mörkt. Det var verkligen en härlig kväll.
Nu ska det bli spännande och se när jag kommer somna.. Eftersom jag sov på eftermiddagen.... Ibland spelar det ingen roll men nu känner jag mig inte trött ens. Äh, får väl bara ligga och drömma mig bort! Tur att jag har bra fantasi......


Kommentera här: