Lördag

Vi började morgonen med att baka massor med bullar till morgondagens kalas. Jag hann inte ta något foto för maken var snabb med att paketera dem in i frysen. Det blev runt 100 bullar så de räcker nog till.

Min dotter tycker att jag inte varit så glad och uppåt de senaste dagarna så hon överraskade mig med detta:
Väskan kollade vi på för några veckor sen och då sa jag att jag skulle köpa den när jag fick lön. Jag hade ju självklart glömt bort det och det visste ju min älskade dotter. 💗💗

Vi har varit iväg och fixat presenter till födelsedags - killarna.  Det är verkligen inte lätt att hitta på något när de inte önskar sig något. Hoppas de blir glada iallafall...
Bilder från när vi var hos syrran och passade tjejerna.
Nu har jag tagit en Monster för att få mer energi så att vi hinner fixa klart hemmet till i morgon. 
Fick ett mess av en fd kollega. Det e visst bara hon och jag som fått nya jobb. Vi hade tur!! Men jag tror även att karma hade ett finger med där. 
🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼

Kommentera här: