Juldagen

Tiden går fort när man har roligt och umgås med människor man älskar.

Dagen innan julafton var jag med morsan och farsan till farmor. Skönt att se att hon är pigg och glad trots sin demens. Hon har tyvärr tråkigt på det boendet och det är så jäkla synd. 
Fryser gör hon också väldigt mycket därav halsduken.
Sen blev det julafton.
Vi firade som vanligt på morgonen med barnen.
Bara Tobias och Johana som vi saknade då men de kom förbi på förmiddagen och lämnade julklappar samt fick julklappar.
Efter det så firade vi hos Anette. Tillsammans med Mats mamma Inger, mamma o pappa, Jessica +familj, Johnny +familj, Caroline o Wiktor och självklart Anette o Mats. Tobias och Johana kom förbi en stund på kvällen.
Tomten kom också och hälsade på..
Det var jättegod mat och det blev även lite jäger........
Två söta tjejer som njöt av varandras sällskap. Det är så otroligt roligt att veta att dessa två har så kul tillsammans. 
Farsan blev lite trött och vilade i soffan en stund. 
Det blev en härlig och rolig julafton, som det alltid blir när den spenderas med människor du älskar.
Det var även 7 hundar med. De skötte sig väldigt bra och det var skönt!! Det kan ju bli lite mycket ibland men nu var det ändå okej med så många människor och hundar tillsammans..☺

Idag skulle Tobias och Johana komma över och äta lite julmat här hemma. Sen ringde vi morsan och farsan som samtidigt pratade med Johnny i telefon, så då kom de också över och käkade. Blev en trevlig sammankomst idag också. ☺

Lina och jag såg sen lite på tv tillsammans medan Thomas "vilade" och grabbarna spelade. 
Tobias och Johana kom över igen på kvällen då de hade tråkigt. Barnen köpte pizza som vi slizade och delade på allihopa. Kollade sen lite på tv tillsammans. En mysig och lugn kväll.

I morgon  ska vi hem till Caroline och Wiktor. Anette hade massa rester kvar som hon tar med sig dit så det blir lite mer julmat. 😅
Ska bli spännande å se deras nya boende. 

Jag är så glad och tacksam över att jag har så många underbara människor i min närhet. Älskar dem så otroligt mycket! 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

1 Acissej :

skriven

Tack för att DU är bäst! Älskar dig ❤💫❤❤

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

2 Syrran:

skriven

Underbara bilder!
Ååå jag är så glad att du finns och att vi har den familj vi har! Jag är så tacksam för att ni finns och att du är bäst!!!
<3<3<3

Svar: Jag med!! 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: