Infall

Igår så fick jag ett infall att göra något som jag inte vanligtvis gör. 
Jag ringde mamma och fråga om vi skulle åka in till stan. Hon blev lite ställd men sa ändå Ja. Hon sa även att hon själv tänkt på att bara åka in och strosa i stan ibland men att det aldrig blir av.
Det var svinkallt ute men vi var ordentligt påpälsade så det gick.
Strosade runt och kollade läget lite överallt. Tog en fika på ett café och åkte sen hem igen.
Morsan tog en räkmacka och jag en kalkontoast.
Kom sen hem och fixade lite med tvätten. Åkte iväg till haninge centrum med Lina eftersom hon skulle kolla lite på kläder. 
Det blev alltså en heldag hemifrån för mig. Väldigt ovanligt men trevligt att göra något annat mot vad jag brukar göra på mina lediga dagar.
Lina och jag åt middag på kebaben..... Mums!!!

Jag har åkt på en ny förkylning! Den gamla hade inte ens gått ur kroppen helt innan den nya kom.. jippie..
Nu har jag varit "risig" i 3 veckor.. I morse hade jag så ont i bihålorna och var helt täppt i näsan och halsen värkte... fy fy fy.
Tror jag nyst minst 100 gånger under dagen idag. Har knaprat både ipren och använt nässpray när jag kom hem men det har inte hjälpt ett dugg. Vet inte hur jag ska få bort den här skiten. Usch!!!!
Snart så börjar familjen annorlunda då kan jag mysa och njuta lite men först ska jag hänga tvätt...
Snor och snörvelhälsningar...♡♥♡
1 Syrran:

skriven

Alltid lika härligt med infall! Jag var inne i stan både igår och idag och det är lite roligt att titta på folk <3

Svar:
Liselotte

Kommentera här: