Mycket som händer o sker

Igår hade jag en date efter jobbet, med min man. Vi åt på restaurang och sov sen på hotell. Väldigt mysigt o trevligt att spendera lite tid på tu man hand.
Maten var okej men ingen sensation. Vi blev mätta! 
Vi köpte efterrätt som vi åt på rummet tillsammans med en "grogg". Personalen i baren kunde inte göra en söt drink eller så hade de inte ingredienserna till det.. lite sunkigt tycker jag. Det blev en stark gin men den gick i med lite möda.
En förkyld man med rödsprängt öga!!!!
Jag på hotellrummet.
En nyklippt kille..♥

Idag så var det hotellfrukost som gällde. Det var hur mycket folk som helst så jag kände mig stressad. Jag brukar inte bli stressad över sånt i vanliga fall. Vet inte varför idag! Det blev bara smörgås o juice. Lite besviket men men.
Vi var sen till ikea och kollade lite. Sen runt till några andra affärer och checka läget. Vi kom hem vid halv tre ungefär. Då hade min kära syster försökt få mina söner att hjälpa Lina här hemma. Snällt! Men jag tror inte det gick så bra..
Lina har som alltid hjälpt till och fixat så vi kan ta det lugnt. ♥♥♥
Det var även Linas förtjänst att vi nu har en sängstomme..
Hon fixade så vi fick låna bil och att vi då åkte tillbaka till ikea. Vi hade sett en stomme på rean men fick inte plats i bilen men med farsans bil gick det galant.
Självklart skulle monstret ligga först av alla. Lina, Pontus o jag byggde ihop den. Thomas kom på slutet och hjälpte till. Så roligt att jag har duktiga barn!!!!
Det blev även några nya dricksglas och en orkidée. 
Oj oj nu har klockan blivit mycket.... måste sova för: De e en da i morrn å...☆
1 Jessica :

skriven

Vad roligt med ny stomme/säng!
Det förklarar snapen, jag trodde Anette varit i farten där med....😁
Vi måste koka hudkräm snart! Min är slut...

Svar: Ha ha koka hudkräm e inte riktigt min grej....
Liselotte

2 Carro:

skriven

Vad härligt med nytt! 💜

Svar: Ja det blir skillnad!!
Liselotte

3 Syrran:

skriven

Vad mysigt ni ser ut att haft! Även om mannen din var lite sjuker... Jo, jag körde lite med barna dina och de blev nog lite sura, men Joakim var glad för han gick på kalas!
Härligt med nytt hemma, det piggar alltid upp tillvaron <3
PUSS

Svar: ♥♥
Liselotte

Kommentera här: