Long time

Tiden springer i väg och jag har varken haft lust eller tid till att blogga. Vi har varit på landet i en vecka. Vädret har inte varit bra men barnen har badat ändå. Fina kvällar har vi haft förstås. 
Plockade en massa blåbär men jag hade velat plocka mer för att kunna göra sylt men det blev inte så. 😕
Vi åkte hem i torsdags och igår så var vi i Täby och handlade munkar. Jag köpte även en bh vilket var anledningen till att vi åkte dit. Det värsta var att jag fick lov att ta en större kupa än jag brukar. Deprimerande. Jag vet att jag ökat några kilon men inte trodde jag de satt sig just där!!!! Jaja bara försöka minska i vikt.  Det lättaste som finns eller hur!! 😢
Fick en klänning av dotra idag. Jätte bekväm och fin. Lina köpte 2 st till sig själv oxå. Även de var jättefina.  Vi ska ju ut på födelsedags middag i morgon!!! 💖
Åhh  vi väntar även spänt på besked från Angelica. Bebisen är på g. Jag tror det blir en liten kille..😆
I morgon så har jag tänkt att vi ska rensa i förrådet.  Så mycket saker som ligger där och garderoben håller på att rasa....
Vi får se om det blir som Jag vill... 

Kommentera här: