Regn regn

Idag blev det bullbak hemma pga vädret. Barnen blir nog glada över det...😊
Igår så va Thomas och jag runt lite överallt och kollade. Fikade på Notholmen och promenerade runt i slotts trädgården där. Mysigt.

I söndags var vi ute och åt middag,  bara tjejer. Väldigt mysigt men maten var ingen höjdare direkt.
Jag skulle kunna vara i stan mycket oftare och äta middag. Det får bli när jag har lite mer pengar att röra mig med. 😄
Min semester är snart slut och jag har redan blivit bokad på några pass nästa vecka....... det blir till att börja direkt. Det är på sätt och vis skönt men jag hade gärna varit ledig mer än 3 veckor. Tycker synd om mina äldsta som inte är lediga alls. Hoppas de kan ta lite ledigt i höst istället. Eftersom solen hoppat över Sverige än så länge så blir det ju tröttsamt.
Jag vill ha sol och värme! Samt ledighet då oxå förstås.😎

Kommentera här: