Redan söndag

Jag tog en powerwalk även i fredags morse. Det var väldigt skönt!
Sen blev jag inringd till jobb men det var ett kvällspass så jag hade hela dan ledig.

Jag tog en promenad till Haninge centrum och handlade nytt batteri till stegräknaren. Så jag kan börja använda den igen. Hade min gamla på mig under dan och kom upp i över 10 000 steg. Kändes bra!
Jobb-passet gick bra. Lite ovan med att vara vaken till 23 bara....
Lördagsmorgonen börjades med att slänga soffor och hämta syrrans gamla som vi fått ärva. Det blev större utrymme i vardagsrummet så det känns luftigare nu.
På kvällen var det Diggilo show i Nyköping men innan dess så var vi i hamnen och åt på restaurang Lotsen.
Mammas och min drink före maten. Den slog till direkt men var jättegod.
Fläskfilé oscar åt jag. Såååå gott.
Mammas pasta mums mums. 
En sommardrink efter maten...
Jag slog verkligen på stort. Två drinkar med alkohol i!!!!!!!!!! 
Idag så vaknade vi med strålande sol.
Lina, Thomas, Joakim och jag tog en härlig promenad. Gick även förbi svärföräldrarna och fikade.
Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt och ska planera veckans middagar.
Ska iväg på intro i morgon. Skönt att få reda på det idag så jag kan planera och kolla upp hur jag kommer dit osv..
1 Syrran:

skriven

Tack för en trevlig lördag!! <3

Svar: Tack själv...
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: