Stolt

I morse så var jag ute på en promenad i rask takt. Tog 30 minuter. Jag glömde stegräknaren men den ska jag komma ihåg i morgon. Herregud. Jag var helt svettig närjag kom hem. Nu gick jag i min snabba takt och behövde inte anpassa mig till någon annan vilket kändes väldigt skönt.
Har länge tänkt gå på morgonen men inte fått ändan ur. Nu ska jag bara se till att fortsätta... jag är inte så bra på det. Vilket är synd. Men skam den som ger sig och inte försöker igen.
Jag måste nog gå upp tidigare i morgon bitti OM jag blir inringd på jobb. Idag gick jag upp kl 7 men i morgon måste det bli kl 6 om jag ska hinna duscha och äta frukost.
Jag hoppas jag kan sova lite bättre inatt. Min käre make har snarkat väldigt mycket hela natten så jag har blivit väckt ett antal gånger och sen haft svårt att somna om. Han kan ju inte ha sovit så bra han heller. Blir att lägga sig tidigt ikväll..
Idag skulle det bara vara mulet, enligt radion..... vi får väl se. Längtar efter sol och värme. Slippa strumpor och jacka. Gå barbent i sandaler och bli härligt varm på huden av solens strålar....
Kom nu härliga varma sommar!!!!

Kommentera här: