Lång helg

Det har varit en lång jobbhelg. Massa vikarier och mycket stillasittande. Inte så bra kombo enligt min rygg..
Igår, när jag kom hem från jobbet, så hade jag det lyxigt som vanligt. Jag kunde ligga och vila i soffan medans Thomas fixade middagen.
Så härligt att bara sätta sig och äta mumsig mat....hela familjen tillsammans. LYX!!!
Vädret var underbart så vi tog en sväng med cyklarna och Enzo.
Jeppsson var också med men jag får absolut inte fota honom..... känsligt det där så jag får bara ta lite i smyg...
Så här slutkörd både kände jag 
mig och såg ut. Förkylningen sitter fortfarande i och jag är stel i ryggen. Tur att jag bara är 83 år... he he nä men det känns så ibland.
Vi kollade lite grann på Mellon men inte så länge eftersom jag skulle upp till jobbet dan efter.
Otroligt kul att Måns vann iallafall. Det är han verkligen värd!!
Det blev en kvälls cykeltur på söndagen också. Sååååå härligt väder. 
Vi svängde förbi Morsan o Farsan och kollade läget. Morsan var jättefin i håret. Anette som fixat.. nu får hon göra det varje dag i London!! 
Kanske ska se till att hon fixar mitt hår också.... he he 
Men herregud vad jag snurrar ihop allt.
Det e ju söndag idag.
Jag har skrivit allt fel.
Det var ju i fredags och lördags som vi gjorde dessa saker.
Idag har jag inte orkat göra något alls speciellt när jag kom från jobbet.
Tur att det bara är en dag till 
SEMESTER!!!

Kommentera här: