Erbjudande/förslag

Idag ringde chefen och la fram ett förslag. 
Det gäller hösten.
Jag ska tänka över det och samtidigt tänka på om "min tjej" behöver någon/något till hösten. 
Blir lite svårt...
Jag hade väntat att få detta samtal men samtidigt har jag skjutit det på framtiden för att inte behöva ta tag i det än.
Ja.... Det blir till att göra lista på för och emot.
Den här var dagens kort enligt en grupp på fb.
Det var ju roligt.

Jag hörde av mina syskon att pappas besök hos läkaren hade gått jättebra.
Så jäkla skönt!!!
😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Idag blir det energibalansen med sonen.
Nu ska jag slappa lite och låta tankarna flöda innan det är dags att traska iväg.
Puss 😚
1 Syrran:

skriven

Ja, nu kom det! Hur känns de? O kortet kändes passande för dig <3
Jag hoppas ni hade härligt på energibalansen och att det blev lite egentid för Jocke o dig..
Ser fram emot lördag <3

Svar: Ja jag hoppas det..
♥♥♥♥♥♥

2 Jes:

skriven

Hoppas att tankarna har lett dig fram till ett bra beslut. Det var länge sedan vi pratade 😯 jag saknar det!

Svar: Saknar det med.
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: