Härlig helg

Igår hade vi sällskap av Tobias o Johana plus Zimba o Nellie. Det blev mycket prat och skratt samtidigt som lets dance pågick i bakgrunden. 
Jag höll mig vaken ända till midnatt.. det e inte illa det. 
Idag så blev det firande av lilla Mamma. 
Det blev hoj-åkning tillsammans med Janne.
De åkte hem till familjen Remund. Vi andra åkte lite mer stabilt, i bil, till samma ställe.
Där hade Jessica fixat snittar och Anette hade bubbel. 
Vi tog oss sen vidare till skatte skrapan för en drink på baren Himlen. (tror jag den hette) 
Otroligt fin utsikt. 
Morsan jobbade ju i skrapan när hon var ung så det var en rolig grej..
De gjorde både fina och goda drinkar...
Efter det så blev det mat på Vapiano.
Jag har hört så otroligt mycket om detta stället så förväntningarna var ganska höga. Tyvärr så levde de inte alls upp till dem..
Min mat som jag inte åt mycket av alls....
Jag åt mer av Linas pizza. Smakade av de andras också men Nej. Det var inte min grej alls. Jag kommer inte äta där igen.😕 
Min fina dotter som inte heller var förtjust i den här maten..
Anette smet iväg och ville inte vara med på bild..

Vi passade på att gå in i USA affären som ligger i skrapan.
Roligt att kolla in alla olika saker och märken på godis och kakor o dyl. Men väldigt dyrt. Lina köpte några grejer till grabbarna.

Jimmy droppade av då han skulle på en annan tillställning. Vi andra åkte hem till familjen Remund igen  och fikade lite och så blev det lite mer bubbel.
En jätte härlig och trevlig dag. Blir så glad när jag träffar och umgås med dem jag älskar.

Blev inte så sent. Vi var hemma igen innan 17. Då åkte Lina iväg med hundarna o träffade Johana. 
Jag la mig och kolla på tv.
Så skönt att slappa i ensamheten. 
Joakim var kvar hos Jessica och de andra spelade data. Jo Jesper höll mig sällskap en stund men annars var jag själv. 
Tobias o Johana kom sen över och vi prata och såg på tv idag igen. Fast hundarna ville inte vara stilla speciellt mycket. Så det blev mycket "byta plats".
Men det funkar ju det med..

I morgon kommer Thomas hem från Berlin. Det låter som han haft det roligt. En väldig upplevelse att få se Berlin muren osv. Häftigt!

Nu ska jag bara vänta på att Jesper kommer hem. Han drog iväg för att kolla majbrasa i Rudan. Sen ska jag sova..
De e en da I morrn å.

Kommentera här: