Lördags godis

Det är så otroligt skönt att vara ensam på morgonen. Visst, jag är ensam varje vardags morgon. Äter frukost ensam samtidigt som jag tar lite mascara. Men det är absolut inte samma sak som på helgen..
Då har jag all tid i världen. Duscha. Koka ägg till frukost. Sätta på en tvätt. Koka kaffe till maken. Lyssna på radion.
Så jäkla skönt.
Sen kan alla andra vakna och komma upp och äta frukost med mig. Då har jag fått min sköna ensamma lugna morgonstund. 
Härom kvällen så var vi hos Tobias o Johana. Fikade lite och jag försökte ta kort på vilda Nellie. Hon ville inte vara stilla tillräckligt länge för att jag skulle hinna ta ett foto. Eller så gjorde Johana något ljud så hon rörde sig. ..
Lina fick hjälpa till och sen skicka fotot till mig.. hur bra som helst. 😊
En riktig busig tjej. 😀

Jag och Joakim tog en prommis till haninge centrum. Han behöver byxor. Han provade över 10 par. Vi hittade tillslut ett par som var perfekta. Blev även ett par mjukisar som han gillade. Kul! 
Thomas kom och hämtade oss och så handlade vi lite lördagsgodis.
Lina fixade maten medan jag hängde tvätt. Skönt! Men jag tror nog det mest handlade om att hon var hungrig. 😄
Efter middagen så tog jag itu med stryktvätten som har väntat hela veckan.
Det blev en trevlig stund 😀
Nu har killarna gått ut och spelat fotboll och Thomas o jag sitter i soffan och ser på tv.
Det är så en lördag kväll ser ut hos oss..

1 Syrran :

skriven

Ser ut som en väldigt bra helg och fina bilder på Nellie...
Skönt att ni hittade byxor till Jocke
Ha en underbar söndag 💕

Svar:
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: