En händelserik vecka

Oj oj oj det har verkligen varit fullt upp i mitt huvud denna vecka. Mycket som ska fungera och kommas ihåg samtidigt som vi ska lära känna varandra. 😏
Jag fick äntligen jobb mobilen idag. Då tog det ju en stund att få allt i ordning med appar osv. Vi fick inte till det riktigt men snälla pappan till "mitt" barn kom och hjälpte till. Så nu ska det fungera!!
På måndag är det bara han och jag. Spännande😋
Det kommer gå bra, det känner jag på mig. Föräldrarna är bara ett samtal bort om vi skulle behöva, vilket också känns tryggt.

Jag somnade i soffan efter middagen. Hade huvudvärk som tyvärr inte gick över. Lite mindre är den men ligger liksom och lurar där bakom hela tiden. Så det känns som att huvudet är jätte tungt. Inte så skönt eller roligt 😫

Det skulle egentligen blivit en tur till landet idag men jag pallade inte. Tyvärr. Hoppas de har det mysigt utan oss. Men nästa helg ska vi ju ha kräftskiva på landet. Då får jag lov att orka. 😜

På måndag ska de börja riva ut vårt badrum. Så efter 7:30 har vi bara en toalett och ingen dusch!!
Vi ska få nyckel till föreningens bastu och även få använda tvättstugan mer (om han kan låsa upp 30 graders spärren)
Ja det blir spännande att se hur lång tid det kommer ta. Jag tror ca 2 månader om inte mer. Lovely!!!
Men det blir bra till slut. Bara att blicka framåt!
👁 👁 👁 👁

Kommentera här: