Snabbt

Japp då var julen slut och det är jobb som vanligt i morgon. 

Julafton var hektisk och med irritation men den flöt sen på okej. 
Juldagen var desto bättre. 
Blir massa bilder istället för text. 
Jag fick jättefina julklappar!! 

Det var 3 st målardukar av Jessica!! Spännande för jag har aldrig målat så stora saker förut. En utmaning. 

Jag fick en tröja och ett linne av Anette. 
Så gulliga!! 
Men vi skulle inte köpa till varandra! Så tyvärr gav jag dem inget. 😫

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Lina. Kollat lite efter kläder och så. 

Thomas har blivit sjuk med feber så han har bara varit hemma. 
Nu är det duscha och förbereda sig för morgondagen. 
😽😽😽😽

1 Syrran:

skriven

Åååå vilka underbara bilder på underbara människor!!! TACK för att ni kom och förgyllde tillvaron!!

Puss o kram

Svar: 😘
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: