Skratta eller gråta???

På väg hem från jobbet så känner jag en otrolig energi och glädje. Tänker på allt jag ska göra när jag kommer hem. Är verkligen super taggad. Halvvägs hem så kommer migränen smygande med tillhörande illamående. Så många dofter på bussen som inte gjorde det bättre. ..😢
Bestämmer mig för att köpa en Monster och väl hemma så sjunker jag ner i soffan med den och kopplar av.
Fungerar superbra. Migränen i schack! 
Dags att hänga tvätten som sonen tidigare satt på.
Då får jag vrida ur all tvätt för centrifugeringen fungerade inte. Försökte flera gånger men den verkar ha gett upp..
Där kände jag tårarna ville tränga fram Men jag höll tillbaka dem och gick till tvättstugan för att se om det fanns någon ledig tid. 
Fanns tid i morgon. Bra! 
Ringde mina föräldrar och kolla om jag kunde använda deras maskin för en tvätt idag vilket jag kunde. Tack!!
Då kom glädjen smygande igen.
Så skönt att ha mina nära och kära på gångavstånd!
Vi rensade lite i deras klädkammare. Lite kläder som de inte använder.  Att rensa ur och få bort saker, gör mig glad! 
Nu när jag ligger och ska sova så kommer ledsen-känslorna. 
Har varit en riktig berg o dalbana med känslorna idag.. Så är det ibland,  men det är lite jobbigt när man är mitt i det. Jag hoppas att det känns bättre i morgon ändå. Lite lättare när det är stabilt känslomässigt.
Time to sleep! Sweet Dreams 😙😚😪😪😙😚
1 Lilla jag...:

skriven

Jag vet hur det är 😯
Som du skriver så är det jobbigt när man är mitt i det...
Försök att torktumla en torr handduk eller tort lakan! Vår funkade efter det!!!
Hoppas vi syns snart o kan mysa tillsammans lite ❤
Kram

Svar: Har redan provat det men tyvärr.
puss💖
♥♥♥♥♥♥

2 Storasyster:

skriven

Ååå jag förstår hur du känner!! Undrar om det är vädret och det runtomkring som påverkar oss alla..
Skönt att du fick tid i tvättstugan och som tur är så går det mesta att lösa..
Jag följer gärna med i berg-o-dal-banan, alltså den känslomässiga inte den riktiga!
Puss o kram

Svar: puss💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: