Lördagsmys

Idag hade jag en heldag tillsammans med lillasyster och hennes killar och mina två yngsta. Vi var i Västerås, på äventyrs badet kokpunkten.
En stor anläggning med flera vatten rutschkanor. Jag åkte en gång och det räckte gott och väl. Det är inte min grej!!
Barnen och Jessica åkte fler gånger, de gillar visst kallsupar och vatten upp i näsan och stänk i hela ansiktet!! 😆😆
De hade även bubbelpooler och en stor bassäng med olika små vatten strålar i. 
Det var en Bra dag helt enkelt.
Vi hade med oss lite mackor som vi åt innan vi gick i  o badade. När vi sen badat klart så svängde vi in på Max. 
Nöjda killar! 
Vi lyxade även till det ännu mer.......
Någon gång måste man få göra sådana här saker och köpa gottisar som man inte brukar göra..

Lina hade gjort smörgåstårta när vi kom hem. Hon e för gullig. 😄
Jag sa i veckan att jag var så sugen på räkor och häromdagen så pratade vi även om hur gott det skulle vara med just smörgåstårta.
Så då tar lilla fröken och gör en!! Till allas glädje.
Den var riktigt mumsig.
Lilla monstret ville också smaka.
Men han fick nöja sig med hundmat idag..
En close-up. Han ser ut som de där mjukis hundarna med överdimensionerad nos, som ica hade förut.. ha ha 
Nu har jag lagt mig under täcket och ska lösa lite innan mina små blå ska blunda. Jag köpte några pocket i veckan. De hade för 10 kr/st så jag passade på... vet bara inte vilken  jag ska börja med. Får se vilken som verkar roligast..
I morgon ska vi fira Farmor som fyllde 92 år i veckan. En riktigt liten krut gumma. 
🌞🌞🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌞🌞

Kommentera här: