Boob Job

Idag blev det lite sovmorgon. Jag var till sös för att kolla boobsen. Det var en väldig väntan för de hade haft strömavbrott. Så mitt besök tog 1,5 timmar. Men vad gör väl det. Jag kom till jobbet till slut iallafall. Hann jobba i ca 1,5 timmar också.. 😆
Kanske så det skulle vara varje dag.. He he 
Dotra hade tråkigt så hon fota allt och alla hemma. Jag blev en liten kanin.. Tänk vad kul man kan ha med snap chat. Vi har skrattat som sjutton åt vissa bilder. Så kul!!

Snart det helg igen... Jag längtar verkligen dit. Jag var så jäkla trött i morse.  
Igår kom vi iväg på en härlig promenad med hundarna. Men jag hade ändå svårt att sova på kvällen. Fattar inte varför. 
Jag är kvälls trött och morgon pigg men inte igår kväll och i morse. 
Två killar som spanar efter sin Matte. 

1 Jes:

skriven

Tråkig med väntan men nu är det ivf gjort. .. 😊

Svar:
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: