💖

Idag har jag haft bÄde huvudvÀrk och halsvÀrk. Bara att försöka ignorera och jobba pÄ som vanligt. Jag blev hÀmtad frÄn jobbet. Stoooor lyx!!!
Började fixa med middagen som bestod av pannkakor. Men min kĂ€re son tog över sĂ„ jag slapp grĂ€dda dem. Även det lyx.
Min Ă€ldsta kom hem och Ă„t samt umgicks lite. Ännu mer lyx.
Prata med farsan och alla vÀrden var bra och bÄde han och morsan mÄr bra. Otrolig lyx.
Jag messade min son tidigare under eftermiddagen om att han skulle lÀgga in jÀgern i frysen. SÄ nÀr middagen var klar, bordet avdukat, jag hade fixar det som skulle fixas, dÄ satte jag mig i soffan med ett glas jÀger.
Nu har jag fĂ„tt i mig 2 glas och halsen kĂ€nns vĂ€ldigt len 😊
Nu börjat det bli dags att göra ordning sig för natten. Klockan har ju blivit över 20:00 đŸ˜±
I morgon ska jag ha en lika lyxig dag som jag haft idag!!!!
đŸ‘žđŸ» 💑 â˜€ïžâ˜€ïžâ˜€ïžâ˜€ïžâ˜€ïžâ˜€ïžđŸ‘žđŸ»

1 Syrran:

skriven

Wow! Du Àr sÄ himla vÀrd all lyx i vÀrlden !!!! Saknar dig o hoppas att vi ses snart!!! Puss o kram

Svar: Saknar dig oxĂ„ 💖
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: