Jösses

Denna vecka har verkligen gått fort. Visst känns det skönt att det är fredag och att jag e ledig i morgon men samtidigt så känns det som: oj vad har jag gjort hela veckan???
Dagarna har bara rullat på och i morgon så är det 1:a oktober!!

Jag har iallafall fått mycket kärlek från alla pluttar på jobbet. De ger mycket men samtidigt så tar det mycket energi också. Speciellt vissa barn 😄😄

I helgen så behöver jag kolla lite på byxor till mina grabbar. Flera som gått sönder senaste veckorna 😫😫
Får väl se om det är härligt väder för att promenera till Haninge centrum och kolla läget där.
Nu står Pontus och Jesper och lagar mat så jag kan softa i soffa. Lyx!!!😁😁
Har tänkt att göra äppelpaj i helgen. Var och plocka lite äpplen hos syrran på rasten idag. Jag skulle gärna vilja baka bullar men får se om orken/lusten till det infinner sig. 😝
Måste även ha tvättstugan i helgen men det får bli på söndag.
Ja men det verkar ju som jag har min helg planerad 😄😄
🌻🌻🌹🌹🌻🌻🌹🌹🌻🌻🌹🌹

Kommentera här: