Lördags nöje

Idag hade yngsta sonen bestämt att vi skulle in till USA affären i skatte skrapan. Där de säljer godis och diverse mat från Amerikat. 😄
Vi fick med oss både Jesper och Lina också. Så vi var 5 st som kollade efter massa gott.

Ska bli spännande att smaka dessa.
Min käre man vet vad jag tycker om och köpte denna till mig.

Vi fortsatte runt lite i stan och hittade Bondens marknad. Såg en massa härliga kantareller och stora rödbetor, morötter och andra fina grönsaker. De sålde även sylt och saft. Massa blommor också. Riktigt riktigt mysigt att strosa där.

Självklart så provade vi dessa godsaker när vi kom hem. Inte riktigt i min smak. 😝

Vi var en sväng förbi Farsta på vägen hem. Lina köpte ett par vinter kängor till mig! 😄😄
Så jag har bra skor när jag ska vara ute med barnen på jobbet.
Vi kollade lite på överdrags byxor till mig. Så jag ska slippa frysa häcken av mig ute. Men jag måste nog vänta lite och se om utbudet blir lite bättre.

Väl hemma så blev det planering av matlista för kommande veckan. Sen åkte Lina och jag för att vecko handla.
Slappade efter det i soffan med värktablett mot mensvärk 😫😫😫

I morgon är det tvättstugan som gäller. Måste få bort alla lakan som ligger och väntar på tvätt.

Jag hoppas även på att min förkylning och onda hals ska vara bättre i morgon. Jag har haft det i över en vecka nu så det borde vara "slut" nu. 😏
Är inte roligt när host attacker kommer när jag sitter på bussen. De slutar ju aldrig!!
Som sagt: morgondagen blir nog mer i friskhetens tecken.

Kom på att min yngsta började känna sig hostig och varm under kvällen så troligtvis är det väl hans tur nu att bli dålig. Stackarn.

Kommentera här: