En underbar dag

Idag har vi firar Mats. Han fyllde år i veckan och vi var bjudna dit på grillat. 

Vi försökte även hjälpa till med deras stora trädgård. 
En härlig dag tillsammans med nära och kära. 
Vi hämtade upp mamma och Jimmy hämtade pappa. 

Tillsammans med mamma o pappa så köpte vi ett citrusträd som present till Mats. Hoppas den håller och att frukten som var på trädet, mognar ordentligt. 😁


Planterade anettes potatis plantor i hinkar. Tror det blev 12 hinkar. Nu lär de ha potatis hela sommaren. 😊


Grillning till lunch 😁😁😁

Det var jättegott. 
Sen så var vi kvar så länge allihopa så Alfredssons beställde pizza som vi delade på. 🍕🍕🍕

Härligt att träffa både Caroline med familj och Angelica med familj. 

Blir ju inte så ofta vi ses. 

Jag fick så otroligt ont i nedre delen av magen när vi kom hem. 

Jag gjorde ju inte speciellt mycket hos Alfredssons. 😣😔
Men troligen blev det för mycket av något. 
Jag har nu lagt mig i sängen och försöker slappna av och bli av med värken. 😫😫😫

Teo följde med hem och ska sova kvar. Men nu är grabbarna ute och spelar fotboll med kompisar. Skönt när de gör något annat än spelar data. Har väl lite med vädret också att göra. Nu är de ute mer när det är varmare och ljusare. ⚽️🏐
🌼🌸🌺🌼🌸🌺🌼🌸🌺🌼🌸🌺

1 Syrran:

skriven

Jag är så glad att ni kom till oss 💗

Kommentera här: