Första veckan tillbaka på jobbet

Veckan har gått fort men det har även varit full rulle hela tiden. 

Thomas har varit borta på jobb i Askersund hela veckan. Det har känts lite tungt o jobbigt att fixa allt själv. Visst har jag barnen men det är inte riktigt samma sak. De tänker ju oftast inte på allt som ska göras hemma. De hjälper till väldigt mycket men jag måste antingen be om hjälp eller säga vad som ska göras. Jag kommer inte heller ihåg allt utan när jag ser det så påminns jag om vad som skulle behövts göras. 😔

Första dagen på jobbet, i måndags. Då hade jag migrän när jag slutade. Blev hämtad av Lina 😁😁
Då var jag inte uppe hos pappa något för jag pallade inte med värken. Blev en tidig kväll. 

Resten av veckan gick bra. Ingen migrän som smög sig på. 
Var uppe hos pappa efter jobbet varje dag. Lina o Tobias var med en dag. Lina o jag en dag och en dag var det bara jag. Mamma var där oxå som hon alltid är. 
Fredag var det kaos på jobbet. Barn som får utbrott osv. Då var jag helt slut i huvudet när jag slutade. Hade inte haft någon rast under hela dagen heller. Då snurrade tankarna rejält i skallen när jag sluta. Hade jag fixat allt? Glömde jag nåt? Informerade jag? Hur ska jag göra bättre? 
Blev hämtad av Thomas 💖
Men resan hem kände jag att jag fortfarande hade jobbet i huvudet. Var inte så pratsam o trevlig mot Thomas fast vi inte setts på en vecka. 
Vi hade planerat att åka direkt till pappa men ändrade planerna. Vi åkte hem och tog det lugnt bara. Försökte koppla av. 
Messade pappa och sa att vi kommer dagen efter. 

Fina blommor som pappa fått av Jessica. 

Så idag var vi upp och hälsade på. 
Pappa var pigg och det kändes jätteroligt. 
Frågade som vanligt om det är något han längtar efter eller är sugen på. Han säger nej. Men vi ska nog hitta på något han gillar tillslut. 😃

Mamma fick äran idag att leka med rullen. 😁😁😁

Vad arg hon kommer bli nu. Att jag tog kort på henne in action. 😆😆

Lina förgyllde stunden med snaps. 😁


När vi kom hem så beställde vi pizza som vi delade på hela familjen. Sen gick vi till centrum. 
Tobias bjöd hela familjen på bio. 
Vi såg Guardians of the Galaxy 2. Inte riktigt min genre på film men den var okej. Kul att vi var allihopa tillsammans. 💖

En fin kvälls promenad hem blev det. 

Nu har jag krupit ner under täcket och ska sova. Hoppas jag sover bättre inatt. Gårdagens natt var inte okej. Vaknade hela tiden och tankarna snurrade. Samt att min man lät som sjutton. Öron proppar hjälpte inte. 
Jag kanske har blivit bortskämd med att ha det tyst när jag sovit ensam hela veckan. 😊😊
Hoppas på det bästa. 😴😴😴😴🤑

Kommentera här: