Ändrade planer

Ja...... idag var det tänkt att fixa hemma och sen åka skridskor. Blev liksom inget av med det alls 😔😔
Jag vaknade i morse med sån huvudvärk, halsont, ont i öronen och ont i ryggen. Masade mig upp och tog värktabletter samt gjorde frukost för att sen bänka mig i soffan. Där har jag legat hela långa dagen och kvällen.  
Sovit, snorat, hostat om vartannat. 
Barnen har fixat toast till mig till lunch och barnen köpte även middag åt mig. 
(null)
Lyxigt värre!!! Jag ville ha milkshake och det fixade dem. Härligt!! 
Det är bra ungar jag har😍😍
Nu på kvällen har vi kollat på film och jag var med Lina ut med hundarna, sista kisset också. Jag kände att det tog på krafterna men det var skönt att få lite frisk luft. 
Så i morgon är jag fit for fight igen. 
Det blir Hundby i morgon och över nyår. Ska fira med Remunds och mamma samt Jonathan. Det blir trevligt. 
Ha en härlig natt🤪😘

Kommentera här: