😵😵😵

Ã…h jag känner mig stressad. SÃ¥ mycket som jag behöver och ska göra och sÃ¥ jäkla lite tid. 
Idag hade jag komp dÃ¥ vi skulle pÃ¥ samtal med Jocke. SÃ¥ jag slutade kl 13. Kändes ju helt underbart att Ã¥ka hemÃ¥t medan det var ljust ute. 
Mötte Thomas i centrum och sen gick vi pÃ¥ mötet. Hämtade upp Jesper och sÃ¥ Ã¥kte jag o killarna hem. Thomas hämtade Pontus. 
SÃ¥ nu e vi hemma och pustar ut lite. 
Vi ska ju ut och äta senare ikväll. SÃ¥ lite andrum bara innan. 

Det e ju ingen idé att sätta pÃ¥ nÃ¥gon tvätt dÃ¥ jag inte vet när vi kommer hem. Fast jag har hela badrummet fullt med tvätt som ska sorteras o tvättas.  Behöver handla julklappar som jag tänkt vi skulle göra pÃ¥ lördag. Behöver ocksÃ¥ städa hemma dÃ¥ det ser ut som fan. Sen kanske fÃ¥ upp lite julsaker och mysigt. 
Usch. Känner att jag blir irriterad över att jag inte hinner med. Inte roligt!! 
(null)
Fick raggisar av mamma förra veckan. Perfekt!!!  
Vi var med skolan till kyrkan och fick en liten "julvandring". Den är sÃ¥ otroligt vacker den kyrkan. 
(null)

(null)
De har sÃ¥ fina fönster. 
Blev lite julsånger av barnen också. Mys😊😊

Kommentera här: