Lite fler bilder från julafton

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Det blev såklart julklapps spelet för barnen först. Sen blev det de vuxnas tur 😁😁😁
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Jag är så otroligt tacksam över att få fira med mina nära och kära. Magiskt! 
Idag så träffas vi igen då vi tar lunch på resterna från igår. 
Jag vaknade tidigt i morse, som vanligt. Men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen tills kl 8. 😁😁
Sen upp och fixa lite tvätt, plockat lite och sen har jag kollat morgon tv.  Mys morgon alltså. 😍
Nu ska jag väcka barnen så de hinner måna sig innan vi ska åka iväg. 
1 Jessica:

skriven

Syns snart ❤

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

2 Anette:

skriven

Jag är så tacksam och glad att jag har er i mitt liv 💝

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: