På landet 💞

Igår åkte vi till landet. Tog det lugnt hela fm då jag fortfarande inte känner mig helt pigg än. Fam Remund hade kommit bara någon stund innan oss. Kallt och ruggigt men det fixades med en brasa 💞
(null)
Grabbarna spelade beer-Pong och sen blev det även lite sällskapsspel. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
I morse så dök Anette o mamma upp precis lagom till jag gått upp från sängen. Alltså 09:15. 
Jag skyller ju på min förkylning såklart samt att Lexus sov i min säng 😁
Blev mys frukost tillsammans med nästan alla. Bara små killarna som sov längre och åt senare. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Vi tog en promenad till stranden. Ganska skönt ute. Ingen blåst eller regn men lite kyligt. 
Jag kände mig helt slut när vi kom hem. Nu har jag legat i soffan medan min älskade syster fixat lunch!!! Tack för det💖💖
(null)

(null) (null)

(null)
Hundarna sprang på kökssidan efter promenaden. 
Nu ska vi äta! Puss o kram 

Kommentera här: