Bestämt!!

Besöket på SöS idag var både nervöst, smärtsamt, glädjande och överraskande. 

Jag har fått en operationstid och det är inte så långt kvar tills dess. Den 3/4 ryker hela paketet 😱


Min utsikt idag när jag väntade. 

Vädret var iskallt. Det ser så fint ut med strålande sol och klarblå himmel. Det som inte syns är de isande vindarna som körde rally!! 

Jag var tillbaka på jobbet tidigare än vad jag trodde. Det tar ju ändå ganska lång tid att åka från stan till Tungelsta. 
Roligt att flera av barnen kom och kramade mig och sa att de saknat mig. 😁😁 Jag var ju bara borta några timmar. 

Jag blev överraskad med blommor från mina kollegor på eftermiddagen. De fick jag för att jag är så bra!! 😍

Att jag alltid ställer upp samt gör mer än vad "ska" när man är resurs. 
Det kändes roligt och värmande. 

I morgon är det fredag och vi ska vara hos oss och äta middag. 
Blir härligt roligt!!! 
Kram och godnatt. 💗💗💗

1 Jessica:

skriven

Där är BRA 💚. Vad kul att kollegorna visar sin uppskattning.
Vi syns ikväll!

Svar: 💋
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: