😫😫

Jag skrev tidigare på kvällen ett långt långt inlägg som bara försvann😳😳


Blir ledsen och orkar inte skriva ett nytt roligt och intressant inlägg så jag visar lite bilder istället. 

Skriv inläggstext 

Vi fick massa fina blommor igår. 

Jag hoppas att gästerna var nöjda med middagen. Jag har tur att min man gillar att laga mat för det gör inte jag. Det blev massa mat kvar som vi även åt till middag idag. 

Jag fick även en present från Alfredssons. Spännande att få börja läsa den. Men det blir i morgon, idag är jag för trött. 


Skriv inläggstext 

Vi övningskörde idag. Första gången på motorväg. Jag kom upp över 100 km/h. Kändes bra!!! 

Vi körde till Nynäshamn och fikade 😊

Vi var sen med sonen för att köpa nya byxor. Som tur var så hittade vi några som passade. 😁😁


Nu har vi kollat mellon. Inget bra ikväll alls. Men jag hade väldigt roligt iallafall. Både Thomas och Lina lägger såna kommentarer ibland så att vi andra inte kan hålla oss för skratt. 
Nu ska jag soooova. 
Puss o kram 

Kommentera här: