Payback

Igår till mellon så åt jag både godis och cheesestars. Det gick inte bra för min mage idag. Fått betala bra för det 😫

Haft ont i stort sett hela dan. Tråkigt! 


Jag fick denna brosch av Lina igår 😍


Idag så åkte vi till Farsta medan Thomas o Pontus övningskörde och Jonas hade match. 
Lina o Tobias köpte flera tröjor till sina små syskon. Väldigt snällt gjort. 
Sen bjöd de oss på donken också. Riktigt snälla barn jag har. 😍😍

Anette och tjejerna kom förbi och fika på eftermiddagen. 
Trevligt trevligt. 
Jag har tvättat undan all smutstvätt och vikt samt lagt in. Så jag har gjort något nyttigt idag ändå. 😄

Nu e det fotboll på tv:n. Jag ska egentligen göra matlista för veckan som kommer men har ingen lust just nu. Får fixa i morgon kanske. 😜
Ska slappa i soffan en stund med mobilen. Sen får vi se vad som händer. 😊😊😊

Kommentera här: