Lördag hela veckan lång....

Igår åkte vi till Malmamarken. Det var hur mycket folk som helst. 😁

Roligt att bara gå runt och kolla läget. Det var bara Lina, Thomas, Joakim o jag. Resten av familjen och morsan bangade. 

Vi handlade lite snacks och Thomas fick sina chokladtoppar 😁😁
Jag köpte en drömfångare. 

Lexus gillade den inte alls. Han ville nosa på den och var nyfiken men när han väl kom fram till den så fnös han och backade. 

När jag satt upp den i rummet så la han sig i sängen och blängde på den 😊😊
Rolig kille 🔆🔆

Igår när jag vaknade så hade min rygg gett upp. Hade ont även på natten😥😥
Det har varit för stilla på jobbet denna vecka som gått. Jag har inte rört på mig som jag brukar heller. 
Därför var marknads besök en bra idé. Tog några smärtstillande tabletter och sen traskade vi runt 😜

På kvällen var jag och killarna ner till maxi. De ville handla och jag var chaufför 😆😆

Känns skönt att kunna vara det!!! 
Då köpte jag en tidning för jag ville ha en medföljande bok. 

Tidningen var skräp enligt mig men jag hoppas boken är intressant och rolig. Eller åtminstone får mig att tänka på nytt sätt i vissa situationer. 


Sen kunde jag inte hejda mig när jag såg Keplers senaste i pocket. 😍😍

Jag har redan börjat läsa den fast jag har 2 andra böcker påbörjade 😝


En skön söndag helt enkelt. 
I eftermiddag har vi bjudit in oss själva till Alfredssons. Vi vill låna deras grill!! 
Så Thomas har bunkrat upp med massa kött och kyckling. Sen även nån korv till små tjejerna. 
Då mår han gott, när han får fixa med grillen. Min käre make.💖💖

Kommentera här: