Sweet 🔆

Idag har solen värmt så härligt!! 

Jag var lite trött i morse när klockan ringde 05:15 😱😱😱😱
Men dagen har gått fort ändå. 

Fick lite smask från jobbet som förhoppningsvis syrrans barnbarn kan ha glädje av 😁😁😁


Lina, Jesper, Emma o jag tog en tur till Ikea 😝😝😝😝

Blev en smarrig räkmacka!!! 

Sen så blev det även en soffa till balkongen. De hade rea!!!! 

Barnen på gården leker som sjutton. De är ett gäng och de hörs ganska bra. Absolut inga problem med att de leker. Tycker det e mysigt och kommer ihåg när mina barn var små. 


Lina bad mig kolla ut och jag kände att jag bara måste ta ett kort!! 

Så gulligt!! 

Sen satt hela gänget på andra sidan. Så detta var liksom parkeringen😁😁😁😁😁😁😁😁

I morgon e det fredag!!! 
Jag börjar inte förrän 08:30 så det e sovmorgon för mig. 😴😴

Kommentera här: