Tisdag igen 😁

Idag har dagen sprungit iväg. Jag var helt slut i morse men när jag väl var på jobbet så kände jag mig pigg och glad. 

Thomas hämtade mig och med sig hade han en liten kylväska!?!? 
Däri låg en kall monster 😘😘
Så perfekt! 
Åkte hem och barnen hade lagat mat. Spagetti o köttfärssås 😍
Så det var bara att sätta sig och äta. Härligt! 
Sen lånade jag Linas bil och övningskörde till mamma. Det gick jättebra. Jag kände mig lugn och stressade inte upp mig alls. Visst så körde jag inte så långt men det kändes ändå väldigt bra. 

Igår så träffades vi alla syskon och mamma hemma hos syrran. Hon bjöd på middag! 😍

Vi diskuterade begravning och allt som måste fixas. Kändes bra. 
Jag är lyckligt lottad med så otroligt duktiga syrror!!! De är så jäkla bra! Jag fattar verkligen ingenting av allt detta. Känner mig som värsta idioten medan de är så proffsiga och kunniga. 
Jag försöker hjälpa till med så mycket som möjligt men jag är mer praktiskt lagd. Det är min styrka 😊

Annonsen kom ut i mitt i Haninge idag. 

Vi syskon la ut den på fb igår så att alla vet, som behöver veta. 
Känns fortfarande ofattbart!! 
Men vi får ta en dag i taget. 😢😔
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

1 Syrran:

skriven

Bra att du övningskör!!
Jag är så glad att du finns och att vi hjälps åt!
Håller med om att det är ofattbart och jag är på väg att ringa honom flera gånger, men det finns ingen direkttelefon till himlen <3

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: