Härliga dagar ☀️

I fredags morse eller rättare skrivet, mitt i natten, gick vi upp för att åka till Ullared. 🌜

Emma hade varit på student skiva så hennes sömn var ca 20 min innan vi skulle åka. 😁 Är man ung så går allt. 

Som sagt! Klockan 03:00 åkte vi från Anette i Tungelsta. Det var Anette, Tobias, Lina, Emma och jag. 
Emma somnade ganska snabbt, vilket är förståligt. 😊
Vi stannade och käkade frukost vid herrbeta (tror det var där vi var ☺️)

Klockan var närmare 05 så solen var på väg upp. Mysigt! 


Vi var framme vid 8-tiden. Pytte liten kö så det var perfekt. 
Var runt och handlade massa. Tog även en fika. Var ute efter 4 timmar nöjda och glada. Fast jag hade gärna tagit en sväng till därinne om jag haft mer pengar. 🤑🤑

Sen var det en lång väg hem. Det gick bra men alla var ju trötta. Stackars Anette som inte kunde/fick vila någonting. 

Vi såg flera djur bl.a. Älg, rådjur, vildsvin, hare och döda grävlingar. 

En bil framför hade oturen att köra på ett rådjur. Vi hade tur som undgick det. 🦌

Vi var hemma vid 18:30 hos oss. Då var vi lagom möra och fina. 
Jag är så glad att jag kunde ha de kläder jag köpte. Blev två par jeans!! Samt en klänning och en blus. 
Barnen kunde ha sina grejer också. Tobias har ju inte provat sina kläder än så där vet jag ju inte. De ligger kvar i påsarna än så länge. Han har inte orkar pröva sa han. 🤣


Kommentera här: